Loading...
  • Hoe werkt Tingsz?

    Op de website van Tingsz vind je een grote selectie geschenken waaruit je zelf een keuze kunt maken. Je kunt hier rustig rondkijken en uiteindelijk beslissen wat je wilt ontvangen. Als je niet direct een keuze wilt maken dan kun je uitloggen en op een later moment nog eens inloggen met dezelfde code.

    Houd er rekening mee dat er in sommige gevallen een bepaalde geldigheid is toegekend aan je code, deze vind je op de inlogkaart. Zolang de website open is kan je jouw geschenk bestellen. Ook na het bestellen van je geschenk kun je de website bezoeken om bijvoorbeeld de status van je geschenk te bekijken en om andere Tingsz te downloaden. Denk aan heerlijke recepten, leuke knutsels, mooie verhalen en kleurplaten. Staat er geen vervaldatum op je inlogkaart, dan blijft je code oneindig geldig.

  • Wat moet ik doen met de inlogkaart met inlogcode?

    Dit jaar ontvang je via jouw werkgever het eindejaarsgeschenk via deze Tingsz-website. Via de Tingsz-website kun je zelf een geschenk uitkiezen. Op de inlogkaart vind je het adres van de website, je inlognaam en wachtwoord.

    Beschik je niet over internet dan kun je wellicht familie, vrienden of een collega vragen om samen naar de website te gaan en om een keuze te maken. Als je weet wat je wilt bestellen dan kun je ook bellen met de Tingsz klantenservice op 040 – 711 23 66. Zij nemen graag je bestelling in behandeling.

  • Ik ben mijn inlogkaart met inlogcode kwijt

    Tingsz kan niet zonder toestemming van je werkgever een nieuwe code verstrekken. Neem contact op met je werkgever als je jouw inlogkaart kwijt bent geraakt.  

  • Ik weet niet zeker of ik heb besteld

    Je kunt eenvoudig controleren of je bestelling is gelukt. Je ontvangt een orderbevestiging van je bestelling op het opgegeven e-mailadres. Ook in het menu bij ‘Mijn account’ kun je je bestelling terugvinden.

  • Kan ik mijn keuze nog wijzigen na definitieve bestelling?

    Het is niet mogelijk een geschenkkeuze te wijzigen of naderhand te ruilen. Nadat je een definitieve keuze van je bestelling hebt gemaakt wordt deze direct verwerkt. Je ontvangt altijd per e-mail een orderbevestiging van je definitieve keuze.

  • Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

    Bij een correcte bestelling ontvang je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Je kunt dit controleren door nogmaals in te loggen. Als je bij ‘Mijn account’ in het menu je keuze met het afleveradres ziet staan dan is je bestelling gelukt.

    Het kan zijn dat de orderbevestiging bij je ongewenste mail is binnen gekomen. Controleer je spam mailbox op een orderbevestiging van Tingsz.

    Je ontvangt een orderbevestiging op het door jouw opgegeven e-mailadres. Na bestelling kun je het e-mailadres helaas niet meer aanpassen. Een nieuwe bevestiging ontvangen op een ander e-mailadres is helaas niet mogelijk.

  • Kan ik punten bijkopen met iDeal?

    Het kan zijn dat je werkgever de optie iDeal heeft aangezet om punten bij te kunnen kopen. 

    Wanneer het mogelijk is om punten bij te kopen kan dit eenvoudig met iDeal. Wanneer je voor een cadeau dient bij te betalen is dit zichtbaar onder de bestelknop. In de 'Winkelwagen' zie je het totaal bedrag dat je dient bij te betalen. 

  • Komt mijn donatie aan het goede doel goed terecht?

    Aan het einde van de bestelperiode rapporteren wij aan je werkgever hoeveel medewerkers hebben gekozen voor een donatie aan het geselecteerde goede doel. Tingsz stort de volledige waarde van je waardebon op de rekening van het goede doel. Je werkgever ontvangt hiervan een bewijs.

  • Wanneer ontvang ik mijn geschenk?

    Kies je voor een tastbaar product (dus bijvoorbeeld geen belevenis), dan streven wij ernaar om de bestelling dezelfde dag te verzenden (mits deze voor 18:00 uur is besteld). In sommige gevallen, bijvoorbeeld wanneer je geschenk tijdelijk niet voorradig is, kan de levertijd langer zijn. Heb je na twee weken nog geen geschenk ontvangen en geen bericht van Tingsz gekregen met informatie over je levering neem dan contact op via telefoonnummer: 040 – 711 23 66 of per e-mail: [email protected]

    Graag ontvangen we de volgende gegevens:

    • ordernummer
    • voor en achternaam
    • adresgegevens en plaatsnaam
    • naam van je werkgever
    • gekozen geschenk (zie bevestiging)

    Door de drukte in de decembermaand kan het iets langer duren voordat je het geschenk in huis hebt.

    Kies je voor een cadeaubon dan ontvang je binnen vijf werkdagen je bestelling per mail. Check hiervoor ook je spam voor het geval de digitale cadeaubon hier terecht is gekomen.  

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering?

    Lukt het de bezorger niet het geschenk aan jou te overhandigen, dan probeert de bezorger om jouw geschenk bij de buren af te leveren. Hiervan ontvang je een briefje in je brievenbus. Is dit niet mogelijk, dan zullen ze het geschenk op een later moment opnieuw aanbieden.

  • Kan mijn geschenk in het buitenland worden afgeleverd?

    Levering in het buitenland is helaas niet mogelijk. Je kunt eventueel jouw werkadres voor opgeven als afleveradres.

  • Mijn geschenk is retour gestuurd naar jullie. Wat nu?

    Wanneer wij een eindejaarsgeschenk weer terug krijgen, dan nemen we contact op met de geadresseerde om de reden daarvan te achterhalen. Een reden kan zijn dat het geschenk te lang op een externe afleverlocatie heeft gestaan. Zo mogelijk versturen wij het geschenk opnieuw.

  • Ik heb het verkeerde geschenk ontvangen

    Nadat je jouw bestelling hebt geplaatst heb je per e-mail een bevestiging ontvangen. Komt het ontvangen geschenk niet overeen met het geschenk op deze bevestiging, neem dan contact op met Tingsz via ‘contact’ in het menu of via de Tingsz klantenservice 040 – 711 23 66 of mail naar [email protected]

  • Kan ik mijn geschenk ruilen?

    Het is niet mogelijk je geschenk te ruilen. Desondanks hopen we dat je toch blij bent met het door jouw gekozen geschenk.

  • Mijn bestelling is incompleet

    Mis je een onderdeel van het geschenk? Neem dan contact op via ‘contact’ in het menu, via Tingsz klantenservice 040 – 711 23 66 of mail naar [email protected]

    Vermeld daarbij de volgende gegevens:

    • ordernummer
    • voor en achternaam
    • adresgegevens en plaatsnaam
    • naam van je werkgever
    • gekozen geschenk (zie bevestiging)
    • beschrijving van het onderdeel dat je mist


    Wij zorgen ervoor dat je dit onderdeel alsnog ontvangt. Houd rekening met een langere levertijd.

  • Wat moet ik doen als mijn geschenk bij levering kapot is?

    Stuur een e-mail naar [email protected] zodat wij kunnen beoordelen wat de beste oplossing is.
    Vermeld daarbij de volgende gegevens:

    • ordernummer
    • voor en achternaam
    • adresgegevens en plaatsnaam
    • naam van je werkgever
    • gekozen geschenk (zie bevestiging)
    • gedetailleerde beschrijving van het defect

    Als wij deze informatie hebben ontvangen, laten we je weten of je een los onderdeel krijgt na geleverd of dat het complete geschenk wordt omgeruild. In het laatste geval krijg je van Tingsz retourinstructies.

  • Wat moet ik doen als mijn geschenk het niet meer doet?

    Vertoont je geschenk gebreken nadat je het in gebruik hebt genomen? Stuur dan een e-mail met de volgende gegevens:

    • ordernummer
    • voor en achternaam
    • adresgegevens en plaatsnaam
    • naam van je werkgever
    • gekozen geschenk (zie bevestiging)
    • gedetailleerde beschrijving van het defect

    Tingsz hanteert de wettelijke garantietermijnen van een artikel.

  • Zit er ook een garantie op de geschenken?

    Op alle artikelen die door ons worden geleverd zit garantie. Voor artikelen die geen mechanische onderdelen bevatten dient binnen twee weken na ontvangst eventuele breuk of defecten gereclameerd te worden. Artikelen die wel mechanische onderdelen hebben, hebben een wettelijke garantietermijn van 24 maanden.

  • Ik kan niet inloggen op tingsz.nl

    Mogelijke oorzaken en oplossingen:

    • De ingevoerde unieke code klopt niet, let op: alle letters zijn hoofdletters
    • Probeer nogmaals in te loggen en controleer je inlognaam en wachtwoord extra goed.
    • Mocht je alsnog een foutmelding krijgen neem dan contact op met Tingsz klantenservice op 040 - 711 23 66. Houd je inlognaam en wachtwoord bij de hand.

  • Ik krijg een melding over 'cookies', wat betekent dit?

    Om de bestelling van je geschenk goed te kunnen verwerken, werkt de website met ‘cookies’. Deze ‘cookies’ helpen ons te onthouden welk geschenk je hebt geselecteerd, wanneer je na een eerste selectie besluit nog verder rond te kijken op de website.

    Cookies kunnen je computer op geen enkele manier schaden. Tingsz.nl gebruikt de cookies uitsluitend om het bestelproces optimaal te laten verlopen. Als je meer wilt weten over cookies, ga dan in je browser naar menu Help/Inhoudsopgave en index en zoek vervolgens op ‘cookies’.

  • Je werkgever heeft een zeer sterke firewall

    Helaas kun je in dat geval niet vanaf je eigen werkplek bestellen. Plaats jouw bestelling thuis of elders.

  • Je hebt een firewall die geen cookies accepteert

    Cookie-instellingen bij Google Chrome: om te controleren of Google Chrome-browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende gedaan worden:

    • Klik in de browser op het blad icoon (streepjes).
    • Kies voor Opties .
    • Scrol naar beneden en klik op Toon geavanceerde instellingen .
    • Klik onder de kop Privacy op inhoudsinstellingen onder Cookies.
    • Kies voor ‘toestaan’.

    Cookie-instellingen bij Firefox: om te controleren of de Firefox-browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende worden gedaan:

    • Klik in de browser op het menu-item 'Bewerken':
    • Klik daar op het menu-onderdeel 'Voorkeuren';
    • Klik daar op het uitklap-item 'Geavanceerd';
    • Ga daar naar de sectie over Cookies;
    • Selecteer minstens de optie 'Accepteer alle cookies' met de extra optie 'Waarschuw mij', 
    • Klik op OK.

    Cookie-instellingen bij Safari: om te controleren of Safari-browser cookies accepteert of om het accepteren aan te zetten, moet het volgende gedaan worden:

    • Kies de optie 'Safari' in het menu.
    • Kies de optie 'Voorkeuren'.
    • Kies het tabblad 'Beveiliging'.
    • Onder 'Accepteer Cookies' kun je de Cookies aanzetten. 

  • Wat doet Tingsz met de door mij ingevulde gegevens?

    Tingsz zal de door jouw ingevoerde gegevens uitsluitend gebruiken voor de verwerking en bezorging van je bestelling. Deze persoonsgegevens zullen dan ook niet voor andere doeleinden aan derden worden verstrekt.

  • Je browser is verouderd

    Het kan zijn dat je met een internetbrowser werkt die wat verouderd is. Hierdoor kan de Tingsz website niet goed worden weergegeven en krijg je een foutmelding.

    Tingsz.nl ondersteunt de volgende versies vanaf:

     

    Internet Explorer 9.0 of hoger

    Firefox 14.0 of hoger

    Google Chrome 21 of hoger

    Safari 5.0 of hoger

     

    Internet Explorer 11 of hoger, Microsoft Edge, laatste versie–1

    Firefox laatste versie, versie–1

    Chrome laatste versie, versie–1

    Safari laatste versie, versie–1  (uitsluitend Mac OS)

    Safari Mobile voor iPad 2, iPad Mini, iPad metRetina Display (iOS 7 of hoger)

    Safari Mobile voor iPhone 4 of hoger; iOS 7 of later

    Chrome voor mobiel (Android 4 of hoger)

Welkom op de inlogpagina van Tingsz. Vul hieronder je inlognaam in, dan word je automatisch doorverwezen naar de juiste website.
040 711 2366
[email protected]